Sinds het begin van de Formula Serie heeft DXRacer in 2006 zijn intrede gedaan op de markt voor gameconfiguraties. De revolutionaire producten, gamestoelen, hebben de wereld stormenderhand veroverd, de harten van fanatieke esportsspelers overal ter wereld veroverd en een gloednieuwe game-ervaring als nooit tevoren gebracht.
In 2007 investeerde DXRacer aanzienlijk in de sponsoring van de Star Wars-evenementen. De stoelen van DXRacer maakten een opmerkelijk debuut in de gamingarena en wisten iedereen te bekoren met hun coole uiterlijk en opmerkelijk comfortabele zitervaring. DXRacer heeft wereldwijd erkenning gekregen als de 'Koning van de Gamestoelen'. Steeds meer gameliefhebbers beschouwen DXRacer als de standaardopstelling voor gaming.
In 2008 koos de World Cyber Games (WCG) DXRacer als officieel gamestoelenmerk. Onze gamestoelen kregen al snel veel bijval van toernooicommissies en professionele esports-atleten. Ondertussen werkte DXRacer samen met Fnatic (FNC), een prominent Europees esports-team, om op maat gemaakte gamestoelen te introduceren, waardoor de positie en invloed van DXRacer in de wereldwijde gamestoelindustrie verder werden uitgebreid.
DXRacer anticipeerde goed op de Europese markt en voorzag elke elite esports atleet op de Intel Extreme Masters (IEM) in 2011 van een op maat gemaakte en professionele gamestoel. De gamestoelen van DXRacer vonden meteen weerklank bij een groot aantal spelers en enthousiastelingen.
In 2013 deed DXRacer zijn intrede op de Amerikaanse markt door zijn hoofdkantoor in Michigan te vestigen, een regio die bekend staat om zijn robuuste productie-industrie. DXRacer ging een partnerschap aan met Major League Gaming (MLG), waardoor de DXRacer gamestoelen de standaardopstelling voor esports-evenementen over de hele wereld werd.
In 2015 werkte DXRacer samen met het eliteteam van de League of Legends Korean Champions League (LCK), SK Telecom T1 (SKT T1). Met hun uitzonderlijke vaardigheden en professionele DXRacer gamestoelen wist Team SKT T1 niet alleen de 2015 LCK lente- en zomerkampioenschappen in de wacht te slepen, maar zegevierden ze ook in het langverwachte League of Legends Global Finals seizoen 5 kampioenschap. Dit markeert het begin van een drie-peat voor Team SKT T1 op de Global Finals.
In 2017 ging DXRacer een partnerschap aan met de prestigieuze League Of Legends Professional League (LPL) in China en werd het aangewezen als het exclusieve officiële stoelenmerk voor de gewaardeerde competitie. Daarnaast introduceerde DXRacer, in samenwerking met het eliteteam EDward Gaming (EDG), de EDG-editie co-branded gamestoel. Deze samenwerking was cruciaal voor de overwinning van EDG tijdens de 2023 Summer LPL Finals.
DXRacer heeft in 2019 belangrijke stappen gezet om zijn wereldwijde aanwezigheid uit te breiden. DXRacer is officieel aangewezen als leverancier van gamestoelen voor de officiële gamestoelen van 's werelds meest prestigieuze toernooien, waaronder The League of Legends Pro League (LPL), de League of Legends EMEA Championship (LEC) en de Evolution Championship Series (EVO); Enkele van de meest prominente gameteams wereldwijd, zoals Virtus.pro (VP), Invictus Gaming (IG) etc. hebben steun van ons ontvangen. Met name de samenwerking met IG is vruchtbaar gebleken, aangezien het team opmerkelijke successen in de League of Legends Global Finals heeft behaald. In Seizoen 8 werden ze kampioen en in Seizoen 9 behaalden ze een verdienstelijke derde plaats. DXRacer is nooit afwezig op 's werelds beste esports-evenementen.
Met een duidelijke visie op de toekomst heeft DXRacer besloten om met een gloednieuw logo aan een wereldwijde rebranding te beginnen. We zijn vastbesloten om onze wereldwijde subsites consequent te upgraden, voortbouwend op het succes van onze Amerikaanse website, zodat we diverse markten en culturen kunnen bedienen en ons bereik over de hele wereld kunnen uitbreiden.
In 2024 lanceerde DXRacer de Smart Electric Gaming Chair, een werkelijk buitengewoon en revolutionair product dat je een buitengewone nulzwaartekrachtervaring biedt voor ultiem comfort en optimale prestaties. Het voelt alsof je in de ruimte zweeft!
DXRacer heeft momenteel een verkoopnetwerk in 56 landen en regio's en beschikt over een uitgebreid netwerk van meer dan 200 wederverkopers over de hele wereld. De grootste namen in esports kiezen voor een samenwerking met DXRacer. DXRacer heeft niet alleen miljoenen trouwe volgers bereikt op social media en een substantiële gebruikersbasis over de hele wereld, maar we vestigen ook voortdurend nieuwe records in wereldwijde verkopen.