- ONTWERP
- VOORBEELD
- BETALING
- PRODUCTIE
- VERZENDING
Aanpassingsopties zijn niet beschikbaar voor de hoofdsteun, het soort EPU kunstleer en het DXRacer logo op onze Drifting en Craft Series gamestoelen.
De kleuren van het EPU-kunstleer
De kleuren van het kunstleer kunnen worden gecombineerd en gepersonaliseerd om een verbluffend visueel effect te creëren.
UV-drukontwerp
Je hebt de optie om het ontwerp van je voorkeur aan te passen op zowel de voor- als de achterkant van de rugleuning van de stoel.
Borduurpatronen
Hoogwaardig en driedimensionaal borduurwerk, dat met de grootste precisie is gemaakt, brengt de patronen tot leven.
Kleuren van de Stiklijnen
Je hebt de mogelijkheid om de kleur van de stiklijnen op de hele stoel aan te passen aan je gewenste ontwerpstijl. Je zult tevreden zijn met elk detail.
Jouw Logo
Jouw logo kan overal op de stoel worden gedrukt of geborduurd, terwijl het DXRacer-logo op de hoofdsteun en de voorkant van de zitting blijft staan.
Kan ik mijn stoel nog ruilen nadat mijn bestelling is verzonden?
Op dit moment kunnen onze producten niet worden geruild. Je kunt je stoel gewoon retourneren en een nieuwe kopen. Houd er wel rekening mee dat er extra retourneerkosten in rekening worden gebracht. (Raadpleeg ons Retourbeleid voor meer informatie)
Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
DHL biedt een Track & Trace-nummer zodat je de status van je bestelling kunt controleren zodra deze ons magazijn verlaat. U kunt inloggen op uw account. Klik dan op het tabblad Volgnummer boven je bestelling om al je bestel- en traceergegevens op te vragen, zodat je weet wanneer je de levering kunt verwachten.
Kan ik mijn afleveradres, de kleur, de promotiecode of andere details van mijn bestelling wijzigen?
Als je bestelling nog niet is betaald, kun je deze annuleren en een nieuwe bestelling plaatsen.<br> <br> De kleur, het afleveradres, de promotiecode of andere gegevens van het product kunnen niet meer worden gewijzigd nadat een bestelling is geplaatst en betaald.<br> <br> Als je bestelling klaar is om verzonden te worden, kun je deze gewoon annuleren en een nieuwe bestelling plaatsen. Alle bedragen worden dan zonder extra kosten terugbetaald.<br> <br> Zodra een bestelling het magazijn heeft verlaten, kan deze niet meer worden geannuleerd. Als je om wat voor reden dan ook niet tevreden met je aankoop bent, kun je de bestelling retourneren en een nieuwe bestelling plaatsen. Als je een retournering aanvraagt nadat het artikel is verzonden, ben je zelf verantwoordelijk voor de extra verzendkosten, slijtagekosten etc.
Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
Wij accepteren betalingen via PayPal, Creditcard, Bankoverschrijving, Ideal, Bancontact, Moblie Pay en Google Pay.
Hoe lang blijft een bestelling in behandeling totdat deze verloopt?
Bestellingen die niet binnen 3 dagen (72 uur) zijn betaald, worden zonder verdere kennisgeving geannuleerd.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Als je bestelling nog niet betaald is, kun je deze annuleren. Als je bestelling klaar is om verzonden te worden, kun je deze gewoon annuleren en een nieuwe bestelling plaatsen. Alle bedragen worden terugbetaald zonder extra kosten. Zodra een bestelling het magazijn heeft verlaten, kan deze niet meer worden geannuleerd. Als je binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling een retourzending aanvraagt, ben je verantwoordelijk voor het verzenden van het product naar ons magazijn, de slijtagekosten, enzovoort.
Wat moet ik doen als ik me niet wil abonneren op de DXRacer nieuwsbrieven?
Als je geen e-mails wilt ontvangen van DXRacer over het laatste nieuws en kortingen, ga dan naar de instellingenpagina van je account en schakel dit uit.
Minimum Bestelhoeveelheid
Koop minstens 10 stoelen
Gratis Ontwerp
Gratis gepersonaliseerd ontwerp van een stoelhoes
Naam & Logo Beschikbaar
Jouw logo kan op de stoel gedrukt of geborduurd worden
Internationaal Gecertificeerd
Elk onderdeel van de DXRACER stoel overtreft ruimschoots de internationale normen